Måndag 13 September

Igår kom Rebecca hem till mig igen efter en vecka hos pappa. Det är en lite spännande vecka , Rebecca skall förhoppningsvis få skorna vi beställt , tre par riktigt coola. :-) På Torsdag morgon skall vi iväg tidigt till ortpedteknik för att göra gipsavtryck på benen o så skall det göras en ny variant av benortoder där det är hel plast fram på låret o på smalbenet kommer det att vara hel plast på baksidan benet för att minimera risken för blodutgjutelser som var problemet med d vi hade innan.

Vi väntar på besked från nämnden som skall besluta om Rebecca får sin innerullstol , märkligt att de skall ta beslut när läkaren redan skrivit läkarintyg på att det skall vara så.. nu skall jag ringa o prata med barnmott o fråga vad jag skall göra för Rebecca har fått inflammation i käkleden , har hon aldrig haft tidigare o jag vet inte vad man gör åt det.

Rebecca kommer sluta fritids o vara hemma med mig på eftermiddagarna för att vi skall få bättre kvällar o nätter. Hon har själkv varit med o tagit beslutet o är nöjd med att ta skoljskjutsen hem kl 13 när skolan slutar. Då kan vi äta mellanmål ihop när hon kommer hem o sen ta en stund i parken eller en fika hos bästa kompisen Emrik.

Förra helgen var vi iväg en lite utflykt o hade fika med oss o Rebecca fångade till samman med en kompis sommaren sissta krabba. :-)





Kommentarer
Postat av: mh

Det läte inte bra med käklederna som om hon inte hade tillräckligt,dessutom att det ska ta sån tid med att få en innerullstol också dom verkar inte tänka på barnets bästa.

2010-09-13 @ 11:39:21
Postat av: Sofie, att leva ung och sjuk

Hälsa henne att hon får krya på sig! Hoppas det går bra med käkarna, jag har sprutat dem 3 gånger. Kramar, saknar er

2010-09-16 @ 11:15:47
URL: http://sofiehjalmarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0