Nu är vi tillbaka men åker iväg

Hej kära läsare! Beklagar det väldigt långa uppehållet! Det som hände här är väl något som kan hända i vilken familj som hellst antar jag. Rebeccas pappa o jag har separerat o har Beccis varannan vecka. Det fungerar bra. Rebecca har fått nya kompisar hos pappa o här råder lugn o ro. Vi bor ju mitt i stan o 2 vån upp så här blir det inte lika intensiv lek,bra med variation antar jag. Om tre dagar närmare bestämt natten till Månd 03.00 lämnar vi staden o åker till Landvetter för att ta flyget till Teneriffa o ett behandlingställe som heter Vintersol.Alla tre töserna skall få behandling. Vi blir borta i 3v o jag tar inte med datorn utan kommer kanske uppdatera på något it-café där nere. Läget just nu med Rebecca är bättre än på länge , värkdagarna är färre än de som hon inte har ont. Rebecca har fått en matlust som heter duga o tål både mjölk o soya.. hon har gått upp från sina 21kg när vi låg inne till 25kg Det är underbart!

Sommaren är Rebeccas tid....







Kommentarer
Postat av: mh

Vad trevligt att höra av dig igen och höra hur Rebecca o du mår och att hon mår bättre i sommarvärmen. Hoppas nu att du o flickorna får 3 riktigt härliga veckor.

2010-07-16 @ 13:05:42
Postat av: Mamman

Tack! :-) Vi sattsar på en trevlig vistelse..:-)

2010-07-16 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0