vissa dagar är jag mer orolig över vad som inte är som det skall med vår lilla grodunge.

Kl 13 imorgon skall vi vara på NÄL , Rebecca skall göra andningstest i någon maskin. Sen träffar vi läkaren som skall göra vissa tester för att evt faställa om det är en annan sjukdom  Rebecca  har eller inte. Vi behöver få rätt diagnos för att kunna få rätt hjälp o stöd m.m... Ihelgen var det full rull hela dagen på Lördagen så Söndagen blev inte lika rofylld. Rebecca satt i soffan o lekte lite i vardagsrummet men gick i pyamas heladagen. På kvällen var hon otröstligt ledsen o hade ont , jag frågade om det var något annat som gjorde att hon mådde dåligt men hon sa att hon inte ville berätta , det hon sa som gjorde mig orolig var att hon ville åka till sjukhuset.... hon fick sin alvedon o efter en stund säger hon att hon var snurrig o hjärtat slår konstigt men att hon inte ville säga det innan.

Idag var hon glad när hon vaknade o eftersom hon inte skall till dagis imorgon förmiddag så går hon idag istället annars hade det bara blivit en dag på dagis denna veckan o jag känner att hon behöver leka skratta och vara med sina kompisar , vissa dagar är jag mer orolig över vad som inte är som det skall med vår lilla grodunge.
Det var svårt att gå ner för trappan idag såg jag o benen bråkade med henne men hon det långsamt , ett steg i taget..

Upp som en sol ,  ner som en pannkaka...


Dags för en kopp kaffe o sen ringa Rebeccas barnpsykolog...

Kommentarer
Postat av: mh

Det låter inte speciellt roligt för Rebecca, har själv gjort såna där andningstester i olika apparater. Lite oroande att hon själv vill till sjukhuset och att hon känner sig snurrig o hjärtproblem?

2010-04-26 @ 17:41:23
Postat av: Mamman

Funderar på om det är lite ångest som sätter sig i bröstet , hon är ju ledsen på kvällen..

2010-04-26 @ 21:16:49
Postat av: mh

Hoppas det går bra på NÄL i morgon och att ni får några svar på alla era frågor.

2010-04-26 @ 22:51:05
Postat av: Mamman

Tack! :-)

2010-04-27 @ 07:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0